XPS tréninková aplikace

24.03.2020 11:31 Od FAČR jsme měli možnost získat licenci XPS network zdarma a tak jsme toho využili. Má to spoustu výhod pro trenéry, ale i pro kluky. Výhodama pro mě Vás nebudu zatěžovat, spíše co to přinese klukům. Po dobu 2. měsíců jsem zařídil klukům plnou PROFI verzi zdarma ale jinak ji budou mít dále sice ne profi, ale dostačující. Jedná se o kluky co mají mobil. Stejně na něm jsou a takhle to bude aspoň malinko k něčemu.Snahou je, aby se už začali starat sami o svoje aktivity a učili se odpovědnosti. A pro ty menší, si můžete stáhnout aplikaci vy do mobilu a budete vědět a dělat vše za ně. Aplikace upozorňuje do mobilu na trénink, zápas ale i indivuduální tréninky. Takže bez jakéhokoliv mého psaní budou (budete) vědět v kolik se jede na zápas a jaké jsou změny. Dále také budete vidět co se na tréninku bude dělat, jak videa tak animace cvičení a kluci už dopředu budou moci přemýšlet jak se to cvičí. Já mohu posílat zprávy prostřednictvím aplikace. A zase obráceně vy mi posíláte zpět zdali se zúčastníte zápasu, či tréninku a já to už dopředu mohu plánovat. Samozřejmě vše záleží jak se k tomu postáví(me). Teď co musíme udělat: na emaily co jste uvedli na fačr Vám přijde zpráva o uživatelském jméně (vaše emailová adresa). Kdo chce už přímo na syna a on má email tak mi ho zašlete a já už to zadám. Kdo neučiní do středy 25.3. tak bude původní mail. Dále pak odkaz na zadání hesla. Po kliknutí na odkaz zadáte dvakrát heslo a uložíte. Níže je odkaz na stažení a instalaci. Kdo máte email v mobilu tak můžete rovnou( vybrat jestli IOS, android..). Já si to stáhl na obchod play, jako XPS network sideline sports US LLC. I na to XPS client to funguje. Níže je odkaz jak appka vypadá a instalace. Jak ji využívat je na youtube "XPS client-nová aplikace pro hráče". Po prvním přihlášení musíte souhlasit s podmínkama a potvrdit že je Vám 16 let. Věřím, že ktomu přistoupíte zodpovědně, zabralo mě to spoustu času, mailů a otravování jiných lidí. Tak ať to k něčemu je. Kdo nebude vědět volejte, pište. Ale když jsem to zvládl já tak jsem přesvědčen, že kluci levou zadní. ZÍTRA 25.3. V 18.00 VÁM TO AKTIVUJI!!!